مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 23:002023-08-20سياسي

تالاب کیاکلایه لایروبی می شود


فرماندار لنگرود، از لایروبی و احیای تالاب 130 هکتار کیاکلایه خبر داد و بیان کرد: این تالاب علاوه بر اینکه مخزن آبی برای شهرستان است، به زیست بوم گیاهان و جانواران و فرصت گردشگری تبدیل خواهد شد.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، از لایروبی و احیای تالاب 130 هکتار کیاکلایه خبر داد و بیان کرد: این تالاب علاوه بر اینکه مخزن آبی برای شهرستان است، به زیست بوم گیاهان و جانواران و فرصت گردشگری تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جلالی امروز در جمع خبرنگاران، مردمی سازی و هوشمندسازی را رویکرد دولت سیزدهم برای ساماندهی امور اجتماعی و اقتصادی دانست و اظهار کرد: بیان دستاوردهای نظام در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات خوب دولت سیزدهم در شهرستان لنگرود طی دو سال گذشته، افزود: در هفته دولت امسال 124 پروژه تحت 26 عنوان و با اعتبار 138 میلیارد تومان در سطح شهرستان به بهره برداری خواهد رسید که در بخش های شهرداری ها و دهیاری ها و آب و فاضلاب و گاز و کمیته امداد و مسکن مددجویی و اشتغالزایی و مخابرات و طرح هادی و.

است.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه به زودی 12 خانه بهداشت روستایی را افتتاح خواهیم کرد، گفت: بندر چاف و چمخاله نیز در دست احداث بوده و می تواند برنامه های دریامحور استان و شهرستان را پیش ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب کیاکلایه لایروبی می شود

تالاب کیاکلایه لایروبی می شود